Onze organisatie

Jaarbericht 2017

Bestuur

Het bestuur van Pensura bestaat einde 2017 uit 7 personen. 3 bestuursleden vertegenwoordigen de werkgevers, 3 vertegenwoordigen de werknemers en er is 1 vertegenwoordiger namens de pensioengerechtigden. Daarnaast kende Pensura einde 2017 1 aspirantbestuurder namens de werkgever. De samenstelling van het bestuur was in 2017 als volgt:

Naam

Namens

B. Debrauwer (voorzitter)

Werkgever

J. ten Berge

Werkgever

B. Vleerlaag

Werkgever

E. Bentsen

Aspirant-lid namens de werkgever

D. Geerlings (secretaris)

Werknemers

A. Gengler

Werknemers

W. Hamminga

Werknemers

B. Leeftink

Pensioengerechtigden

Meer informatie

Meer informatie over de organisatie van Pensura vindt u hier.

Verantwoordingsorgaan

Het bestuur legt verantwoording af aan het verantwoordingsorgaan. Het verantwoordingsorgaan bestaat volgens de statuten uit 5 personen. De samenstelling was in 2017 als volgt:

Naam

Namens

A. Dijkhuis (voorzitter)

Werkgever

G. Jurgens

Pensioengerechtigden

P. Franssen

Werknemers

Vacature

Werknemers

F. Snijders

Gewezen deelnemers

Meer informatie

Meer informatie over de organisatie van Pensura vindt u hier.

Visitatiecommissie

Het intern toezicht van Pensura wordt uitgeoefend door een visitatiecommissie. De taken en bevoegdheden van dit orgaan zijn vastgesteld in de statuten van het fonds en het Reglement Visitatiecommissie. Dat geldt ook voor de samenstelling, benoeming en werkwijze van de visitatiecommissie. De visitatie over het verslagjaar 2017 is uitgevoerd in 2018.

De visitatiecommissie bestond toen uit de volgende leden:

  • T. Driessen
  • F. Rijksen
  • N. de Jager

Meer informatie

Meer informatie over de organisatie van Pensura vindt u hier.